Strategisk design – troverdig reklame

Lydbokforlaget – markedsmateriell

I våre tidlige etableringsår begynte vi å samarbeide med Lydbokforlaget. I forrige historie handlet det om å rope ut – denne gangen handler det om å #lytte. For lytting skjer overalt. På vei til jobb. I sofaen etter en lang dag. På joggetur. Under husarbeid. Mellom ærender. Når man endelig får et stille øyeblikk – eller når man ikke har det. Lydbøker og annen lytting følger folk i bevegelse og i hvile, i kaos og i ro.

For Lydbokforlaget laget vi et bredt spekter av markedsmateriell: annonsekampanjer, brosjyrer, plakater og CD-cover – alt skreddersydd for å gjøre lydbokopplevelsen levende og tilgjengelig for flere.

Lydbokforlaget – markedsmateriell

I våre tidlige etableringsår begynte vi å samarbeide med Lydbokforlaget. I forrige historie handlet det om å rope ut – denne gangen handler det om å #lytte. For lytting skjer overalt. På vei til jobb. I sofaen etter en lang dag. På joggetur. Under husarbeid. Mellom ærender. Når man endelig får et stille øyeblikk – eller når man ikke har det. Lydbøker og annen lytting følger folk i bevegelse og i hvile, i kaos og i ro.

For Lydbokforlaget laget vi et bredt spekter av markedsmateriell: annonsekampanjer, brosjyrer, plakater og CD-cover – alt skreddersydd for å gjøre lydbokopplevelsen levende og tilgjengelig for flere.

Kampanje – julegave til ansatte

Jula er en tid for å roe ned og da er lytteopplevelser en fin gave. Slik er det nå og slik var det også i 2007, da vi lagde denne kampanjen, slik at firmaer kunne gi en lytteopplevelse til sine ansatte. Folderen er her brettet ut, dette ble laget som en 6-siders CD-leaflet.

Kampanje –
julegave til ansatte

Jula er en tid for å roe ned og da er lytteopplevelser en fin gave. Slik er det nå og slik var det også i 2007, da vi lagde denne kampanjen, slik at firmaer kunne gi en lytteopplevelse til sine ansatte. Folderen er her brettet ut, dette ble laget som en 6-siders CD-leaflet.

Digibok-plakater

Plakat og displaymateriell – til høyre presentert av forfatteren Unni Lindell. Digiboken ble lansert på slutten av 2007. Nå kunne folk få både spiller og lytteopplevelsen i ett.

Lydbok-leaflet

MIni-folder med markedsføring av diverse titler, over forsiden med barnetitler og under diverse kategorier for voksne, inkludert nylanseringen; digibok-formatet.

Digibok-plakater

Plakat og displaymateriell – til høyre presentert av forfatteren Unni Lindell. Digiboken ble lansert på slutten av 2007. Nå kunne folk få både spiller og lytteopplevelsen i ett.

Lydbok-leaflet

MIni-folder med markedsføring av diverse titler, over forsiden med barnetitler og under diverse kategorier for voksne, inkludert nylanseringen; digibok-formatet.

Lydbokforlaget – annonser

Lydbokforlaget – annonser

Lydboktrikken – kampanjemateriell

Lydboktrikken var en del av Oslo Bokfestival i september 2011. Kunden stod selv for idé og regi, Byrå Tusj bidro med kampanjemateriell. Her kundens egen uttalelse om det litt uvanlige stuntet:

"De fleste publikummerne gikk på i trikkesløyfa på Stortorvet, som var start- og endestasjon for Lydboktrikken. Men noen kom også på under rundturen i byen, og ble overrasket med underholdning på sin daglige trikketur – noe vi fikk mange positive tilbakemeldinger om."

Plakat holdeplass

LIVE lydbok – Vindusfolie

Trikkeplakat med program

Herlig lytteøyeblikk fra den lørdagen den gang da.

Lydboktrikken – kampanjemateriell

Lydboktrikken var en del av Oslo Bokfestival i september 2011. Kunden stod selv for idé og regi, Byrå Tusj bidro med kampanjemateriell. Her kundens egen uttalelse om det litt uvanlige stuntet:

"De fleste publikummerne gikk på i trikkesløyfa på Stortorvet, som var start- og endestasjon for Lydboktrikken. Men noen kom også på under rundturen i byen, og ble overrasket med underholdning på sin daglige trikketur – noe vi fikk mange positive tilbakemeldinger om."

Plakat holdeplass

LIVE lydbok – Vindusfolie

Trikkeplakat med program

Herlig lytteøyeblikk fra den lørdagen den gang da.

Facebook innlegg fra kampanjen

Frokosttrikk med høytlesning fra kjente romaner, her: Kim Haugen leser fra Alkymisten av Paulo Coelhos.

Helene Uri leser fra egen roman "Kjerringer", en fandenivoldsk, munter og klok roman.

Halvard Bakke leser fra boka "Gjenferd" av Jo Nesbø. Boka ligger an til å bli årets mest solgte lydbok.

Facebook-innlegg fra kampanjen

Frokosttrikk med høytlesning fra kjente romaner, her: Kim Haugen leser fra Alkymisten av Paulo Coelhos.

Helene Uri leser fra egen roman "Kjerringer", en fandenivoldsk, munter og klok roman.

Halvard Bakke leser fra boka "Gjenferd" av Jo Nesbø. Boka ligger an til å bli årets mest solgte lydbok.

Byrå Tusj as | Krambugata 2, 7011 Trondheim | marianne@tusj.no | 977 34 711

Byrå Tusj as

Krambugata 2, 7011 Trondheim

marianne@tusj.no

977 34 711